Saturday, November 14, 2009

Kereta Pilihanku

Selepas aku mendapat kerja di negeri pahang. Aku fikir nak memiliki sebuah kereta. Sebenarnya, ayah aku dah hantar sebuah motor. tp faham-faham je la. bila dah keja. tak elok pulak bergantung kat mak ayah. so aku buat decision nak pulangkan motor ayah aku tu. aku nak beli kereta terus.. tapi second hand ja laa... x mampu beli baru. hihi.. tp kekadang pening pulak pilih kereta nih. nak mana satu ntah.. ni aku tunjukkan antara kereta dalam pilihan mata hati aku.. hhehe

Ni kereta pilihan pertama aku. Proton wira 1.5 se

Pilihan kedua. Honda ek.. pehhh mahal 2.

Pilihan terakhir proton waja....

dalam ketiga-tiga pilihan aku lebih pada proton wira.. sebab penjimatan minyak... tp aku paling2 minat honda ek sebab cun giler.. tp skali rosak adusss... melayang duit.. hhhahah.. yang ketiga 2 kalo dapat murah dan puas hati aku amik kot. hohoho.. tp benda ni dalam perancangan je.. apa2 pun pada masa depan .. kalo aku beli. aku tunjuk laa.

p/s : gambar kereta sapa la aku amik ni.. x pasal2 tuan kereta cari aku promote gila2.. hahhaa

No comments:

Post a Comment